Kreativno mišljenje u Ljubljani

Datum objave: 2. lipnja 2025.

Početkom svibnja je knjižničarka Martina Stepić u sklopu Erasmus+ projekta Teach, train, guide sudjelovala na edukaciji Effective Leadership of the 21st Leadership Century School. Tema tečaja bila je TRIZ metoda rješavanja problema (Theory of Inventive Problem Solving). Sve su sudionice tijekom svih šest dana tečaja imale priliku na jednostavnim, ali konkretnim problemima iz profesionalnog života vježbati korake od kojih se sastoji TRIZ. Metoda se pokazala kao strukturiran, kreativan i snažan alat za razmišljanje izvan okvira. Tečaj je vodio Alexander Sokol, latvijski edukator odgojno-obrazovnih djelatnika.

Osim toga, tijekom studijskog posjeta dječjem vrtiću u okolici Ljubljane sudionice su imale priliku upoznati se sa šumskom pedagogijom koju vrtić njeguje.

Svi sati tečaja i slobodno vrijeme bili su ispunjeni, kako je to već tradiciji na europskim edukacijama ovog tipa, razmjenom iskustava iz nekoliko odgojno-obrazovnih sustava, veselim razgovorima te obilascima uvijek slikovite Ljubljane.  

Pročitajte još

Akcija “Mir i dobro”

Akcija “Mir i dobro”

Dragi roditelji, draga djeco, operativna akcija Ministarstva unutarnjih poslova „Mir i dobro“, usmjerena na prevenciju i sigurnost, i ove se godine provodi na području Zaprešića i PP Zaprešić. Pred nama je vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana – razdoblje veselja,...

Naš primjer dobre prakse

Naš primjer dobre prakse

Učiteljica Kemije Tajana Medvid održala je 4. prosinca 2025. predavanje Ekološke smjernice u radu zadruge na predavanju Hrvatskog saveza učeničkih zadruga. Tema su bili primjeri dobre prakse. Ovom državnom skupu pridružile su se i učiteljice Sanja Blažina i Kristina...

Večer matematike u OŠ Antuna Augustinčića

Večer matematike u OŠ Antuna Augustinčića

Pozivamo učenike i roditelje na ovogodišnju Večer matematike koja će se održati u četvrtak, 4. prosinca, u prostorijama naše škole. Sudionike očekuju zabavne matematičke igre, problemi i izazovi prilagođeni različitim razredima. Učenici razredne nastave započinju s...

Skip to content