Tijekom prosinca Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je odluke o financiranju školskih projekata u školskoj godini 2024./2025. Ministarstvo je prepoznalo vrijednost triju naših prijavljenih projekata:
Razvoj pozitivne i poticajne klime u školi – projekt u sklopu školskog preventivnog programa (nositelji aktivnosti Ivana Komesarović, Josipa Bago, Tomislav Laljak, Vladimira Grgas, Martina Zbukvić Martinko, Tajana Medvid, Ivana Malus Tomorad, Kristina Gregurin, Sandra Crnčević). Razvoj pozitivne i poticajne klime u školi počinje od zdravih odnosa unutar učiteljskog vijeća. Prepoznali smo potrebu educirati nastavnike o mentalnom zdravlju, tehnikama procesne drame kao tehnike introspekcije i međusobne zdrave komunikacije te organizacije aktivnosti izgradnje tima, kako bi se razvila poticajnija klima. Posredno, nastavnici će koristiti naučene tehnike u radu s učenicima i u svojim razredima stvarati pozitivnu klimu, što će se odraziti na cijelu školu. Na kraju projekta, cijela škola, zajedno učenici i nastavnici organizirat će zajedničku akciju poklanjanja komplimenata radi razvoja
samopoštovanja i prevencije internaliziranih problema u ponašanju svih sudionika u procesu odgoja i obrazovanja.
Senzorna (g)radionica – projekt u sklopu izvannastavne aktivnosti (nositelji aktivnosti Maja Stanišić, Amalia Gregurić, Marina Kožinec, Nataša Novosel, Martina Stepić). Cilj je ovoga projekta poboljšanje motoričkih vještina, samoregulacije, fine motorike i senzorike kod učenika produženog boravka i učenika u posebnom razrednom djelu kroz interdisciplinarne radionice na otvorenom.
Sunčana strana Augustinčića – projekt u sklopu posebnih programa rada s darovitim učenicima (nositelji aktivnosti Dragana Balić, Gordana Pihler, Kristina Gregurin, Martina Stepić, Tomislav Laljak). Opći je cilj projekta produbiti i razviti specifična znanja i vještine darovitih učenika vezanih uz energetiku i održive izvore energije, kritički sagledati različite vrste izvora energije, razviti vještine rada u timu, razviti govorničke vještine te podizati svijest o važnosti ulaganja u obnovljive i održive izvore energije. Specifični ciljevi projekta su: produbljivati znanja i vještina u polju matematike za izračune energetske učinkovitosti učionica, educirati učenike izradi solarnog
panela, izraditi solarni panel i upogoniti ga te ga naučiti prenamijeniti i reciklirati, usporedno analizirati različite vrste izvora energije kroz iskustveno učenje, razviti kritičko mišljenje vezano uz (ne)obnovljive izvore energije, unaprijediti vještine javnog govora, educirati učitelje za individualni i mentorski rad s darovitim učenicima, ali i s njihovim roditeljima.
Veselimo se novim aktivnostima koji će doprinijeti razvoju novih vještina naših učenika i učitelja!