Tijekom školske godine 2024./2025. u Osnovnoj školi Antuna Augustinčića proveden je projekt Senzorna (g)radionica čiji je cilj bio izrada senzornog parka i provođenje aktivnosti s učenicima produženog boravka i posebno razrednog odjela.
Senzorne igre često uključuu složene oblike učenja i potiču učenike na kreativno razmišljanje t obogaćuje njihovo iskustvo igre. Također omogućuju djeci da budu u potpunosti uključena u igru, a istovremeno ih potiču na kreativnost i poboljšavaju njihove
sposobnosti fine i grube motorike.
Rehabilitatorica u posebnom razrednom odjelu Maja Stanišić, učiteljice u produženom boravku Nataša Novosel i Amalija Gregurić te knjižničarka Martina Stepić su nakon provedenih aktivnosti i rada na senzornom parku napisale priručnik za roditelje i stručnjake. Ideja je upoznati ih s time koliko je senzorna integracija važna te upoznati ih s osnovnim principima i aktivnostima.
Projekt je financiran sredstvima Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih iz natječaja za izvannastavne aktivnosti.